dilluns, 19 de novembre del 2012

Primera cita


Primera trobada entre en Mhamed i jo! Hem quedat el dilluns 19 de novembre a les 5 de la tarda. 

Li he presentat l'Ona, el meu gos. De seguida l'ha volgut portar ell i s'han fet molt bons amics. Hem anat a la platja i hem jugat a pilota amb l'Ona per agafar una mica de gana i set. I després de fer una mica d'exercici què millor que una bona napolitana de xocolata! Mmmmm que bona!! :D

I xino-xano, amb l'Ona molt cansada hem arribat a l'hora de la despedida , què ràpid ens ha passat la tarda!! Ja tinc ganes de la pròxima trobada!! 

Ens esperen moltes activitats que hem mig parlat avui, molts gustos en comú i segur que ens ho passem d'allò més bé!!



1 comentari:

  1. Que genial jo he tingut la meva primera trobada avui ! aviam si organitzem una tots plegats i anem a la bolera o a bosc i fem jocs o alguna cosa ;)

    ResponElimina